5 oktober 2017
CDA

Zetelwinst centraal bij inzending Effie voor CDA

Voor het CDA ontwikkelden we afgelopen verkiezingsperiode Effie-waardig werk. Door de inzet van een strak onderbouwde Touch, Tell, Sell strategie wisten we de zetelwinst met 50% […]
3 oktober 2017
Coop Effie

Groei staat voorop bij Effie inzending Coop

Goed werk betekent meer business. Meer business betekent meer effect. En laat het daar nou net om draaien binnen de Effie Awards. Onze strategie heeft ervoor […]
26 september 2017
Schiphol

Schiphol kiest voor M2Media

Royal Schiphol Group heeft na een Europese aanbestedingsprocedure gekozen voor M2Media en iProspect. M2Media gaat geïntegreerd en overkoepelend advies geven over de off- en online strategie […]
22 september 2017
Bilderberg

Bilderberg kiest voor M2Media

Hotelketen Bilderberg kiest voor M2Media op basis van strategie en persoonlijke klik. Hotelketen Bilderberg heeft de strategie, planning en inkoop van alle media inzet ondergebracht bij […]
7 september 2017
Kim van der Pal

M2Media verwelkomt Kim van der Pal

Van der Pal start als Communications Director. Kim van der Pal is 4 september gestart als Communications Director bij M2Media. Met haar retail achtergrond aan zowel […]
7 september 2017
Sabine Fenger

Sabine Fenger aan de slag bij M2Media

Ze is begin september gestart als AV Director binnen het bureau. M2Media voegt een nieuw gezicht toe aan het AV-team. Sabine Fenger heeft ruim 10 jaar […]
17 juli 2017
Erkende Verhuizers

Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media

De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie bij ons onder te brengen. […]
4 juli 2017
Robbert

Robbert van der Hulst versterkt M2Media

Robbert van der Hulst is in dienst getreden als Senior Insights Consultant, hij gaat sturing geven aan het Insights team. Hij komt bij RTL vandaan, waar […]