11 april 2018

AMMA nominatie voor mediabureau van het jaar

We zijn trots op onze AMMA nominatie voor mediabureau van het jaar.

We zijn genomineerd voor de AMMA Award voor mediabureau van het jaar!

 

“Het succes van onze klanten is ons succes en daarom is deze award voor en van ons allemaal”, aldus Nico Hilhorst, CEO van M2Media.

De AMMA Awards zijn een initiatief van MWG. Ze tellen als dé mediaprijzen in de Nederlandse marketing- en communicatiebranche. En dat maakt zo’n nominatie veel meer waard dan alleen een erkenning voor hard werken. Nico: “Ons vak is dynamischer en mooier, maar ook moeilijker dan ooit. Het medialandschap is veranderd, je moet je continu aanpassen. De behoefte en noodzaak om data voor ons te laten werken, neemt toe. De kracht van onze mensen zit in het analyseren en het inzichtelijk maken van de betekenis van al die gegevens die wij tot onze beschikking hebben. En dat is precies waar wij een kick van krijgen: patronen zien, verbanden leggen, aan de knoppen draaien en optimaliseren. Met kort-cyclische growth hacking experimenten verzamelen we bijvoorbeeld data, zodat we keer op een keer de beste mediamix vinden. Staat die als een huis? Dan schalen we op en sturen we continu bij, samen met de klant. Zodat inzet, exposure en effect steeds maximaal zijn.”