27 augustus 2021

Black Friday: Helft Nederlanders grijpt in 2021 Black Friday aan als aankoopmoment.

 

In november kom je er niet onderuit: Black Friday is een fenomeen dat door adverteerders massaal wordt omarmd. En dat is logisch, want als je kijkt naar de participatie van consumenten zie je een stabiele groei in kennis én houding. Onze verwachting is dat de helft van alle consumenten in Nederland Black Friday aan zal grijpen als reden voor aankoop. Onze 5 voorspellingen voor de groei van Black Friday in 2021:

 

1. In 2021 zal 50% van de Nederlanders Black Friday aangrijpen als aankoopmoment.
2. Online aankopen gaan dit jaar met Black Friday door het dak, in alle leeftijden.
3. Nagenoeg alle retailers gaan meedoen aan Black Friday in 2021.
4. Nieuwe manieren van shopping gaan in 2021 hun intrede doen.
5. Korting blijft de boventoon voeren in creatie.

 

Feiten, cijfers én voorbeelden lees je in de whitepaper.

Klik hier om te downloaden