17 juni 2019

M2Media aan de slag voor Duvel

De Belgische brouwerij Duvel Moortgat en mediabureau M2Media (onderdeel Candid Group) proosten op een nieuwe samenwerking. Na een bureauoriëntatie brengt het biermerk de mediastrategie, -inkoop en -planning van traditionele en digitale media voor het merk Duvel in Nederland onder bij M2Media.

Mariëlle Hoeks, Marketing Manager bij Duvel Moortgat: “M2Media heeft ons met veel energie verrast met een sterk strategische blik op de markt. Die inhoudelijke kennis heeft M2Media weten om te zetten in een concrete doorvertaling naar media.”

 

M2Media gaat met evenveel toewijding en vakmanschap als het bier gebrouwen wordt aan de slag voor het Belgische biermerk, verzekert Matthijs Roumen (Strategy Director M2Media): “Het landschap van speciaalbieren is enorm dynamisch – in zowel het schap als aan de bar. We kijken erg uit naar deze samenwerking om met ons team van bierliefhebbers de markt van Duvel te vergroten.”

 

Over Duvel

Duvel is een Belgisch biermerk dat al sinds 1871 door de familie Moortgat wordt gebrouwen. Inmiddels staat de vierde generatie aan het roer om de consument topbieren te bieden. Aandacht voor kwaliteit, vakmanschap en pioniersgeest zijn kenmerkend voor het familiebedrijf. Duvel wordt met zorg en toewijding gebrouwen in Puurs.

 

Over M2Media

M2Media is al ruim 19 jaar hét media- en marketingbureau voor ondernemende marketeers. Als onderdeel van Candid Group maakt M2Media deel uit van het grootste onafhankelijke platformorganisatie van media-, marketing- en communicatiebureaus. Dagelijks werken bij M2Media ruim 35 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde on- en offline oplossingen. M2Media werkt onder andere voor Coop, Dutch FilmWorks, Nintendo, NVM, Schiphol en Vereniging Eigen Huis.

Duvel bier