05 juni 2018

NVM kiest na mediapitch voor M2Media

NVM kiest het Hilversumse M2Media als partner voor alle media-activiteiten. M2Media gaat vanaf vandaag zowel de strategie als de media-inkoop voor de Nederlandse vereniging van makelaars en taxateurs verzorgen. Dit geldt voor alle online én offline campagnes.

M2Media’s aanpak stond volgens NVM als een huis, zo bleek tijdens een pitchronde waaraan meerdere bureaus deelnamen. Annebelle van der Kloet, Manager Communicatie & Marketing NVM: “M2Media heeft ons verrast met enthousiasme, klantgerichtheid en expertise. Daarnaast was voor ons de ervaring met inzet van zowel grootse landelijke media als lokale media een doorslaggevende factor.”

 

Jasmijn Bouwmeester, Communications Director bij M2Media: “Denk je aan huizen, dan denk je aan NVM. Wij zijn er trots op dat we mogen meewerken om het onderscheidend vermogen van NVM aan Nederland te vertellen. We kijken ernaar uit om de zichtbaarheid van de lokale makelaar te vergroten en tegelijkertijd te bouwen aan het imago en de bekendheid.”

Over NVM

Het is de grootste Nederlandse vereniging voor makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen. Ze bestaat sinds 1898 en heeft haar verenigingsbureau in Nieuwegein. De vereniging is actief in alle marktsegmenten en geeft doelgerichte ondersteuning aan de aangesloten leden. Er zijn ruim 4100 makelaars en taxateurs aangesloten.