04 augustus 2022

Onze nieuwe Digital & Innovation Lead

M2Media is sterk aan het groeien en daarom is er plaats gemaakt voor uitbreiding in het managementteam. Bas de Kok is sinds 1 juli 2022 Digital & Innovation Lead bij M2Media. Bas vertelt over zichzelf, zijn ervaringen én geeft zijn mening over het mediavak.

Zou je je willen voorstellen?
Mijn naam is Bas de Kok, 39 jaar en geboren in Brabant. Ik woon samen met mijn vrouw in Gorinchem, bij veel mensen bekend van de files bij de brug, bij anderen staat het bekend als de mooiste vestingstad van Nederland. In het dagelijks leven ben ik regelmatig in de sportschool of op een (dance) festival te vinden. Als liefhebber van (goede) koffie verzamel ik ook de leukste koffietentjes van Nederland op mijn hobby project www.hippekoffiezaken.nl

 

Wat ga je precies doen bij M2Media?
De afgelopen jaren is M2media gegroeid in onze digitale dienstverlening. Hierbij zijn we niet alleen in onze expertise, maar ook in kwaliteit en omvang van ons (digitale) team gegroeid. Als onderdeel van het MT zal mijn focus voornamelijk liggen op digitale innovatie, groei en zichtbaarheid.

 

Waarom de overstap naar M2Media?
M2Media is niet alleen een gevestigde naam in de mediawereld, er werken ook veel oud-collega’s van mij. Mijn overstap naar M2Media voelde dus gelijk vertrouwd, daarnaast sluiten de (digitale) groei ambities perfect aan bij mijn eerdere werkervaringen en persoonlijke ambities.

 

 

Wat heb je hiervoor gedaan qua carrière?
Voor M2Media was ik werkzaam als digitaal strateeg en innovatiemanager bij verschillende digitale bureaus als Universal Media (IPG), Greenhouse (GroupM) en Springbok (voorheen Adeptiv). Naast mijn werk heb ik ook diverse ondernemingen gehad, waaronder een webdesign bureau en een online beoordelingsplatform voor dance festivals.

 

Wat vind je leuk aan het mediavak?
Het medialandschap is continue in beweging. Geen dag is hetzelfde, en dat vind ik het mooiste aan dit vak. De tijd van “one size fits all” is voorbij en vergt dat we met een andere bril naar onze (digitale) campagnes moeten kijken. Hierbij is het van belang dat we als merk opvallend en relevant zijn en blijven met de juiste boodschap, op het juiste moment bij de juiste persoon.

 

Wij kijken uit naar alle samenwerkingen die gaan komen met Bas en hopen veel van hem te leren.