Adjunct directeur ViaBOVAG
We maakten effecten inzichtelijk en konden aan de hand daarvan met M2Media de juiste keuzes maken in media om ons merk op een effectieve en efficiënte manier heel snel te laten groeien!Robert Molenkamp
De vraag:
Lees hoe we te werk gingen
We pakten de handschoen op en gingen aan de slag met enerzijds de naamsbekendheid en anderzijds direct verkeer en conversie. Er is een continu samenspel tussen media, creatie en de verschillende effecten die deze op elkaar hebben. Om die reden hebben we alle middelen over de gehele linie (van tv tot radio en van online tot social) uiterst strak gemonitord. Zo konden we de kwalitatieve webtraffic en het merkeffect meten én toewijzen. Dit stelde ons in staat om gedurende het gehele jaar de juiste media in te zetten voor een gewenste uplift op merk dan wel op website visits.
Door volcontinu te optimaliseren en bij te sturen, hebben we in korte tijd +15% groei gerealiseerd op de geholpen bekendheid. Maar nog belangrijker: we zagen een extreme groei in kwalitatieve leads bij de dealers van BOVAG.
Robert Molenkamp