'

De vraag:

Hoe kom je eerder in het oriëntatieproces onder de aandacht bij de doelgroep?

Lees hoe we te werk gingen

Resultaten
205%
Websiteverkeer
12%
Stijging leads
5%
Boven forecast
1.2mln
Videoviews Tips Tom

Erkende Verhuizers

Hoe je als Verhuizer ook echt Erkenning krijgt

Verhuizen is niemands grootste hobby. Hoe mooi is het dan als het grootste deel je uit handen wordt genomen? Nu nog even de markt laten weten dat dat kan.

Erkende Verhuizers zijn vriendelijke en vakkundige verhuisbedrijven, die alle verhuiszorgen wegnemen en goed advies geven. Met een keurmerk onderscheiden zij zich van hun onerkende medespelers in de markt. Ze moeten alleen wel de doelgroep op het juiste moment verleiden met hun service, veelzijdigheid en garantie.

Je voelt je direct thuis.

Hoe maak je een verhuizing aantrekkelijk? Zodat de vrouw des huizes zin krijgt in dit proces. We weten namelijk uit doelgroeponderzoek dat zij in de meeste gevallen hier de touwtjes in handen heeft. Door de nadruk te leggen op het nieuwe huis. Geen rommel en gedoe, maar direct over tot een gezellig huis waar alles op orde is.

Dat vraagt om een thuisgevoel. Een Erkende Verhuizer zorgt dat je je direct thuis voelt in je nieuwe huis. Vandaar de pay-off die we ontwikkelden: Je voelt je direct thuis.

Dan nog even de boodschap overbrengen aan de dames (en natuurlijk zullen er ook heren zijn) in kwestie. Nog voordat zij zelf gaan ‘Googlen’ op ‘verhuizen’. Hoe? Via tv-commercials, die precies het thuisgevoel overbrengen. Dat hebben we geregeld.

Uitkomst

De Erkende Verhuizers zijn inmiddels bekender dankzij de zichtbaarheid aan het begin van het oriëntatieproces. Zo ontstaat er een voorkeur, zijn er minder prijsdiscussies én zijn er meer leads en offertes.
Websiteverkeer
205%
Videoviews Tips van Tom
1.2 mln
Leads
12%