

De vraag:
Hoe draagt massamedia bij aan de groei van een 100% online speler?
Lees hoe we te werk gingen
Resultaten
Parship
Parship en tv: een perfecte match!
Ga je niet voor een spannend nachtje, maar voor een echte relatie? Dan zoek je een serieus platform, waar je die nieuwe liefde ook echt vindt.Niemand hoeft alleen te zijn. Voor elke doelgroep in de markt bestaan meerdere aanbieders in online daten. Het is allang geen taboe meer. Maar hoe laat je zien dat je als aanbieder ook echt kwalitatieve relaties oplevert? En dat je niet gaat voor de vluchtige contacten? In een markt vol concurrentie is dan een continue aanwezigheid van belang.
Above the line (ATL)
Hoe bereiken we dan de massa met de boodschap dat Parship dé nummer 1 in online daten is? Via continuiteit op tv en online advertenties. Zo zorgen we samen voor groei in naamsbekendheid en traffic naar de website. Daar ziet de (potentiële) online dater hoe Parship zich onderscheidt van haar concurrenten. Niet het snelle swipen van de ene naar de andere mogelijk interessante partner, maar echte matching. Via een persoonlijkheidstest en patroonherkenning. Dat leidt bij zeker 38% van de daters tot duurzame relaties.
Zoals we meestal doen, starten we met onderzoek. Binnen de doelgroep en door lopende en afgesloten campagnes te testen en analyseren. Daaruit volgt een scherp ATL-advies. De al ingezette media bekijken we kritisch en we optimaliseren waar mogelijk. Het resultaat? Een verbeterd ledenbestand, meer nieuwe leden, die een hogere conversie genereren ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder.




Countrymanager
Parship werkt nu ruim 2 jaar met M2Media en in die tijd hebben ze bewezen onze business goed te begrijpen. Ze begrijpen wat een ecommerce bedrijf beweegt en welke zaken belangrijk zijn voor ons. De korte lijnen en persoonlijke aandacht, zorgen ervoor dat ik erg graag met ze werk.Femke van der Hoeven