21 mei 2018

Royal Schiphol Group heeft na een Europese aanbestedingsprocedure gekozen voor M2Media en iProspect.

M2Media gaat geïntegreerd en overkoepelend advies geven over de off- en online strategie van Schiphol en de implementatie hiervan. Ook verzorgt dit bureau de offline inkoop. iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network, gaat voor de luchthaven aan de slag met het verder ontwikkelen van het merk via online strategie en online inkoop.

Gaby Denkers, Media Manager Royal Schiphol Group: ‘Wij zijn ervan overtuigd dat de strategische en resultaatgerichte aanpak van M2Media en iProspect gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities en het verder ontwikkelen van ons merk. Tijdens de uitvoerige aanbestedingsprocedure heeft mede de persoonlijke, professionele aanpak ons overtuigd. Vol vertrouwen kijken wij uit naar de samenwerking met beide bureaus.

Het consultancy bedrijf 3MO heeft Schiphol geadviseerd in deze Europese aanbestedingsprocedure.