04 november 2020

Samen maak je ‘t verschil

 

Wat een mooi initiatief van onze klant Coop! De supermarktketen doneert in samenwerking met leveranciers en partners 10.000 spellen aan Nationaal Fonds Kinderhulp, een fonds dat zich inzet voor in armoede levende kinderen en jongeren. Met de feestdagen in het vooruitzicht, verdienen juist deze kinderen een extraatje. Het sleutelwoord van dit initiatief is ‘samen’: door samenwerking van Coop met haar partners is het van de grond gekomen en door de donatie van de spellen zorgt Nationaal Fonds Kinderhulp ervoor dat minder bedeelde kinderen samen kunnen spelen én samen kunnen delen. Wat ons betreft een prachtig voorbeeld van ‘samen winnen’!

 

Mariëlle Witjes, manager marketing en communicatie bij Coop, vult aan: ‘In 2020 gaat alles anders dan gepland. We houden afstand, maar tegelijkertijd is ons gevoel van saamhorigheid juist versterkt. We herontdekten dat er niet veel nodig is om samen mooie momenten te creëren. Een gezelschapsspel brengt jong en oud samen, letterlijk en figuurlijk.’

 

Voor deze bijzondere actie zetten we naast tv, ook OOH en radio in: