05 maart 2020

M2Media wint mediapitch Walibi

Walibi heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor M2Media (onderdeel van Candid) als nieuwe mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele en digitale media.

“M2Media slaagde erin om een performance gedreven aanpak te presenteren, waarbij ATL-media naadloos aansluit op de digitale inzet. De inhoudelijke kennis, energie en drive van het team passen perfect bij onze ambitie om het aantal parkbezoekers te vergroten en de doelgroep verder uit te breiden naar families met kinderen.” zegt Marc Guffens, Director Marketing & Sales bij Walibi.

 

Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media, vult aan: Grip op de verkoop van toegangskaarten is voor een park als Walibi van essentieel belang. Door verschillende datapunten aan elkaar te koppelen zijn we in staat om vanuit zowel branding als performance te sturen op de kaartverkoop. We kijken ernaar uit om samen van 2020 een groot succes voor Walibi te maken.”

 

Over Walibi

Walibi Holland is één van de belangrijkste attractieparken van Nederland. Walibi trekt met een breed aanbod van meer dan 30 attracties zowel families met kinderen als teenagers en jongvolwassenen aan. Het park staat eveneens bekend om de eigen hedendaagse stijl en de unieke “thrill rides” die nergens anders in de Benelux worden geëvenaard.

 

Over M2Media

M2Media is hét media- en marketingbureau voor ondernemende marketeers. Als onderdeel van Candid maakt M2Media deel uit van een platform waar ‘s werelds meest veelbelovende talenten in media, creatie en technologie samenwerken om positieve impact te leveren voor ambitieuze merken. Dagelijks werken bij M2Media ruim 35 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde online en offline oplossingen. M2Media werkt onder andere voor: Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Nintendo, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Welkoop.